W praktyce, klient wolną chwilę stworzoną przez T-O-M może poświęcić na zainteresowanie się naszymi produktami i reklamami znajdującymi się w obiekcie.
Systemy T-O-M są używane w praktycznie wszystkich krajach w różnego rodzaju instytucjach i przedsiębiorstwach komercyjnych. Systemy T-O-M zostały zainstalowane w supermarketach, sklepach detalicznych, sklepach specjalistycznych, urzędach pocztowych, centrach informacji turystycznej, biurach podróży, bankach, salonach fryzjerskich, towarzystwach ubezpieczeniowych, biurach sprzedaży biletów, ambasadach, restauracjach, szkołach jazdy i przedsiębiorstwach użyteczności publicznej.
Niskie koszty, elastyczność i łatwość obsługi T-O-M sprawia, że wybór tego systemu podwyższa jakość obsługi klienta.
Dzięki wybraniu systemu kolejkowego T-O-M poprawiona zostaje sprawność działania instytucji, a co za tym idzie, klient już od pierwszej chwili wie, że trafił do przyjaznej firmy. Oprócz korzyści płynących z rozładowania kolejek, zwiększenia sprzedaży, system gromadzi dane statystyczne pozwalające przewidzieć obłożenie ruchu w danym okresie i na określonym stanowisku. Informacje te są niezbędne w nowocześnie zarządzanej instytucji.
W Polsce z systemów T-O-M korzystają m.in.:
Posiadamy w swojej ofercie systemy bardziej złożone, pozwalające np. w graficzny sposób monitorować ilość osób oczekujących oraz obsłużonych w danym okresie lub na wybranym stanowisku. Istnieje możliwość robienia wydruków statystycznych, które przedstawiają okresy "martwe" oraz "szczytowe". Statystyki takie bywają często przydatne w funkcjonowaniu pracy urzędu czy banku. Dysponujemy również systemami mniej złożonymi, które można w dowolnym momencie rozbudować zgodnie z rosnącymi potrzebami firmy.
Wykonujemy projekty rozmieszczenia systemów zgodnie z potrzebami poszczególnych klientów. Przedstawiamy warianty urządzeń przygotowane specjalnie dla każdego nabywcy. Oferujemy rozwiązania dla wszystkich segmentów rynku. Oprócz wysokiej jakości oferowanych systemów główny nacisk kładziemy na profesjonalne podejście do klienta.