Zakłady Opieki Zdrowotnej
Rozwiązania proponowane przez naszą firmę znajdują zastosowanie w wielu instytucjach opieki zdrowotnej. Stresogenne sytuacje wywoływane w kolejkach przy rejestracji jak i pod gabinetami lekarskimi nie muszą być codziennością w twojej placówce. |
System kolejkowy do Rejestracji
Rozwiązanie Multi Counter przeznaczone jest do rejestracji
pacjentów w przychodni. Petent pobiera na wejściu
z drukarki bilet, który ustawia go w wirtualnej kolejce.
Pacjent nie musi pilnować swojej kolejki i obawiać się, że
jego kolej minie.
Wszelkie informacje jakie posiada na bilecie,
na wyświetlaczach i tablicach pozwalają mu w sposób komfortowy
oczekiwać na jego kolej. Czas jaki poświęca klient na oczekiwanie
w poczekalni, może być przez nas wykorzystany do prezentacji
reklam, czytania czasopism branżowych, itp.
|
|
System kolejkowy do Gabinetów Lekarskich
Kolejnym etapem pacjenta w drodze do lekarza są częste
nieporozumienia oraz kłótnie które występują pod gabinetem
lekarskim. Zastosowanie linii Entry Level daje swobodę w obsłudze
lekarzom oraz pacjentom oczekującym pod ich gabinetem.
Lekarz przywołuje pacjenta wpisując jego numer na konsoli
zamontowanej na biurku, a numer klienta wyświetla się nad
gabinetem na wyświetlaczu. |
|
System kolejkowy do Gabinetów Zabiegowych
WEJŚĆ - NIE WEJŚĆ
Tablica BAS KIT A/B ma zastosowanie w gabinetach zabiegowych,
rentgenach itp.
Za pomocą przycisku lub pilota ustawiamy
na tablicy informację "proszę czekać" lub "proszę wejść".
Lampki świecą się odpowiednio w kolorach czerwonym lub
w zielonym i obrazują pacjentom kiedy można wejść do gabinetu zabiegowego.
Oprócz komfortu oczekiwania zachowane jest bezpieczeństwo pacjenta, który nie wejdzie np. do pokoju z włączonym aparatem rentgenowskim. |
|
Mając tak wyposażoną placówkę, obsługa pacjentów odbywa się zgodnie z najwyższymi standardami, a lekarzom
i innemu personelowi pozwala stworzyć bezstresowe miejsce pracy. Posiadając system kolejkowy dla ZOZ to my kierujemy, gdzie w danym momencie ma się znajdować pacjent. Prowadzimy go od momentu wejścia (rejestracja) przez obsługę (gabinety lekarskie) do wyjścia lub do miejsc przeznaczonych dla niego. Wykorzystując wolny czas pacjenta w poczekalni lub przed gabinetem lekarskim możemy skierować jego uwagę na reklamy, nie obawiając się,
że ktoś zajmie miejsce przed nim.
|